Mi a közös a Teslában és a sörben?
Megunhatatlanok azok a történések, amelyek mostanság a Tesla új, elektromos kamionját övezik. A negatív kritikákról újabban sokat hallani, párról be is számoltunk a Best Camion blogján, ám Elon Musk cégének minden egyes munkatársának oka van mosolyogni, hiszen céges megrendelések tekintetében hatalmasat szakított a Tesla. Mi tagadás, a környezetet kímélő meghajtással rendelkező kamionok, valamint a sör is olyan találmány, amelyek kifejezetten kellemes hatást gyakorolnak a világra. Előbbit csodáljuk, utóbbit pedig élvezzük. De hogyan függ össze a világ legnagyobb sörgyártással foglalkozó cégének, valamint a leghíresebb elektromos járművek megalkotására specializálódott vállalatának életútja? A közös pont nem más, mint az, hogy a Teslától nem kevesebb, mint negyven villanykamiont rendelt meg az Anheuser-Busch. Ha utóbbi név nem jelentene semmit, akkor érdemes tisztában lenni azzal, hogy mi is köthető pontosan a nevükhöz. Ilyen többek közt a Budweiser, a Stella Artois, vagy a Leffe, de az import sörök gourmet fogyasztóinak akkor is mosoly van az arcukon, ha azt mondjuk: Hoegaarden. Az A-B egy nagy volumenű paradigmaváltáson megy keresztül, melynek keretében készek rálépni a „zöld útra” átvitt, valamint a szó legszorosabb értelmében is. A vállalat célja az, hogy ökolábnyomukat a következő hét évben nem kevesebb, mint harmadára csökkentsék. A törekvés egyik leginkább kardinális faktora lesz az, hogy az elavult járművek helyett környezetet kímélő módon történhessen a szállítás. A cég annál is inkább komolyan gondolja a modernizációs törekvéseit, hiszen a Teslától tisztán elektromos meghajtású járműveket igényelt. Az Anheuser-Busch nagyon helyesen követte a Walmart és a DHL példáját, hiszen már az elején lecsap a Tesla flottára.Rögtön 40 darab Tesla villanykamiont rendelt a világ legnagyobb sörcége