Ünnepi nyitvatartás

Tájékoztatjuk Partnereinket, hogy nyitvatartásunk
az év végi ünnepek miatt az alábbiak szerint módosul:

2019. dec. 20-án (péntek 06:00-22:00-ig)                NYITVA
2019. dec. 21 – 2020. jan. 1-ig (szombat-szerda)    ZÁRVA

2020 január 2-től a megszokott nyitvatartás szerint várjuk kedves ügyfeleinket!

Köszönjük az ügyfeleink bizalmát!

Boldog karácsonyt és eredményekben
gazdag új esztendőt kívánunk!

 

Iparági hírek

Új “M0-s” félgyűrű épülne távol a fővárostól

Ha elkészülne a fővárost mintegy 100 kilométeres távolságban elkerülő félgyűrű, jelentősen könnyebb lenne a Budapest környéki közlekedés. Bónusz, hogy akkor az M1-est sem kéne feltétlen háromsávossá építeni.

Mint ismert, hazánkat több nemzetközi közlekedési folyosó érinti, és jelenleg a legnagyobb átmenő forgalom Németország és a Balkán, valamint Törökország között zajlik. Az itt haladó járművek több mint fele tranzitszállítást végző teherautó. Ezeknek nem célja a magyar főváros megközelítése, egy északnyugati-délkeleti átlós útvonal jobban szolgálná a céljukat, miközben a budapesti és agglomerációs utak lélegzethez jutnának – mondta el a Magyar Nemzetnek az innovációs tárca államtitkára.

A tranzitforgalom elvezetésére megfelelne egy olyan gyorsforgalmi átkötés, amely az M1-en haladó kamionokat Komárom térségéből kiindulva, Székesfehérvár mellett továbbhaladva a jelenleg tervezés alatt álló M8-ig vinné.

Ezért egy megvalósíthatósági tanulmány készül az M1-es autópályából Komáromnál leágazó 13-as és 81-es, továbbá a Székesfehérvártól délre induló 63-as főút kétszer két sávosra alakítására a meglévő nyomvonalakon, így létrejönne egy településeket elkerülő gyorsforgalmi összeköttetés az M1-es és a szintén előkészítés alatt álló M8-as autópálya között – mondta el az innovációs és technológiai tárca államtitkára.

Az M8-as keleti szakasza az M7-esből válik ki Enyingnél, és az M6-ost érintve Dunaújvárosig, majd a már korábban megépült autópályahídon át Kecskemétig vezet. Ott kapcsolódik az M5-öshöz, illetve a már épülő M44-eshez, amely Békéscsabára, majd Gyulára, illetve a magyar–román határra vezet.

A szakember szerint ha a nemzetközi tranzit nem terheli majd a Budapest környéki utakat, nem lesz szükséges, vagy csak később válik elkerülhetetlenné az M1-es sávbővítése.

HVG

Képviselt márkáink

Kiemelt ügyfeleink

  • Inter-VM Trans
  • J.S. Logistics
  • General Transport Company
  • Hódtrans
  • Kovács
  • K és V Nemzetközi Fuvarozó Kft.
  • KBS
  • Agroboy
  • Rolling cars
  • Sebok logistic group
  • Vonnák
  • Tesco
  • Szaki trans
  • Klippel
  • FrigoSped
  • Mesa Verde
  • Sigla Euroalpin