A 2017-es Év Szervizpartnerének választott minket a Schmitz Cargobull

“Jelenlegi 16 szervizpartnerünk közül a Best Camion Kft. a legrégebbi és a legkiemelkedőbb” – kezdte László Péter, a Schmitz Cargobull Magyarország Kft. after sales igazgatója.

„Először is a Best Camion nyújtja a legszerteágazóbb szolgáltatást. Ponyvás, billenős és hűtős pótkocsikat egyaránt teljes körűen tud javítani. A műhely szakemberei közel két évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a FERROPLAST panelek speciális szaktudást igénylő javításában, továbbá ez a partnerünk készült fel elsőként az elefántos hűtőaggregátok szervizelésére. Ezenkívül minden adminisztratív eszköze megvan a Full Service szervizszerződések lebonyolításához, és elsajátította a Cargobull Repair System (CRS) használatát. A CRS a Schmitz Cargobull saját fejlesztésű online portálja, amely összekapcsolja az ügyfeleket a szervizekkel. Az ügyfelet tájékoztatja, hogy mikor kell bevinnie a járműveit a szervizbe, a szervizt pedig értesíti, hogy az ügyfél melyik járművén mikor és milyen műveletet kell elvégezni, így mindkét fél hatékonyabban tudja tervezni a szervizlátogatásokat az állásidő csökkentése érdekében. Ezenkívül a Best Camion tehergépkocsik szervizelésével is foglalkozik, így az ügyfelek az egész szerelvényre vonatkozó teljes körű kiszolgálást kaphatnak a mindent egy helyen koncepció jegyében. Mindemellett ez a partnerünk bonyolítja a legnagyobb alkatrészforgalmunkat, és az eredeti Schmitz Cargobull alkatrészek felhasználásának aránya is nála a legnagyobb. Sőt, az ügyfelek visszajelzései és a garanciális ügyintézések száma alapján is a Best Camion az első a hálózatban” – fejtette ki László Péter azt, hogy miért is érdemeltük mi a kitüntető címet.

„Nagy megtiszteltetés számunkra a 2017-es Év Szervizpartnere cím elnyerése, ami az elmúlt két évtizedben végzett munkánk méltó elismerése” – köszönte meg az elismerést Möhring Emese, a Best Camion Kft. ügyvezető igazgatója. „Azonban egy címet sokkal nehezebb megtartani, mint elnyerni, ezért kollégáimmal továbbra is folyamatos fejlesztéseket végzünk majd, hogy az élvonalban maradhassunk. Folytatjuk a legkorszerűbb szervizberendezések beszerzését, és tervezzük a műhely kibővítését öt–hat állással, ahol nyerges vontatók gyors szervizelését végezhetnénk majd. Nagy hangsúlyt fektetünk munkatársaink folyamatos szakmai továbbképzésére, emellett az idősebb kollégáink az itt felhalmozódott értékes szaktudást sikerrel adják át a fiataloknak. Kibővített nyitva tartásunkkal szintén az ügyfelek igényeit tartjuk szem előtt, műhelyünkben hétfőtől péntekig 6 és 22 óra, míg szombaton 6 és 14 óra között folyik a munka, beleértve a műszaki vizsgáztatást is” – tette hozzá Emese.

Nagyon hálásak vagyunk az elismerésért és
minden erőnkkel azon leszünk, hogy meg is tartsuk a címet!

A két nyilatkozat eredetileg a Rolling Tons magazin márciusi számában jelent meg

Képviselt márkáink

Kiemelt ügyfeleink

  • Inter-VM Trans
  • J.S. Logistics
  • General Transport Company
  • Hódtrans
  • Kovács
  • K és V Nemzetközi Fuvarozó Kft.
  • KBS
  • Agroboy
  • Rolling cars
  • Sebok logistic group
  • Vonnák
  • Tesco
  • Szaki trans
  • Klippel
  • FrigoSped
  • Mesa Verde
  • Sigla Euroalpin